Zarejestruj się
i poznaj ceny oraz
dostępność produktów
Urządzenia boczno-kanałowe mają zastosowanie w transporcie pneumatycznym.
• transport pneumatyczny, poczta pneumatyczna,
• maszyny graficzne, podnośniki pneumatyczne, wielostopniowe urządzenia filtracyjne o bardzo wysokim stopniu separacji pyłów,
• odkurzacze przemysłowe, napowietrzanie basenów w biologicznych oczyszczalniach ścieków, galwanizerniach, etc.,
• do bezolejowego transportu, nieagresywnych i niewybuchowych gazów.
• asynchroniczny, jednofazowy, 230 V, 50 Hz (do mocy 2,2 kW)
• asynchroniczny, trójfazowy, 230/400 V, 50 Hz (o mocy do 3 kW)
• asynchroniczny, trójfazowy, 400/690 V, 50 Hz (o mocy od 4 kW)
• klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75 kW) lub IE2 (poniżej mocy 0,75 kW)
• stopień ochrony IP55
• klasa izolacji F
• do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe)
• zabezpieczenie termiczne (TP lub TP i PTC) – w wybranych silnikach
• wentylator boczno-kanałowy o napędzie bezpośrednim
• wirnik odlewany ze stopu aluminium, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1
• obudowa odlewana ze stopu aluminium
• wentylator przystosowany do pracy w pozycji poziomej lub pionowej
• wentylator malowany na kolor szary RAL 7042
• maksymalna temperatura tłoczonego medium 60°C
• temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C
• silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania
• silnik jednofazowy przystosowany do regulacji napięciowej
• silnik o innym stopniu ochrony IP
• silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie
• uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering)
• maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 60°C
• temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C
• napęd pasowy