Zarejestruj się
i poznaj ceny oraz
dostępność produktów
### Zastosowanie Urządzenia boczno-kanałowe mają zastosowanie w transporcie pneumatycznym. ### Typowe zastosowania: • transport pneumatyczny, poczta pneumatyczna, • maszyny graficzne, podnośniki pneumatyczne, wielostopniowe urządzenia filtracyjne o bardzo wysokim stopniu separacji pyłów, • odkurzacze przemysłowe, napowietrzanie basenów w biologicznych oczyszczalniach ścieków, galwanizerniach, etc., • do bezolejowego transportu, nieagresywnych i niewybuchowych gazów. ### Silnik elektryczny • asynchroniczny, jednofazowy, 230 V, 50 Hz (do mocy 2,2 kW) • asynchroniczny, trójfazowy, 230/400 V, 50 Hz (o mocy do 3 kW) • asynchroniczny, trójfazowy, 400/690 V, 50 Hz (o mocy od 4 kW) • klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75 kW) lub IE2 (poniżej mocy 0,75 kW) • stopień ochrony IP55 • klasa izolacji F • do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe) • zabezpieczenie termiczne (TP lub TP i PTC) – w wybranych silnikach ### Konstrukcja • wentylator boczno-kanałowy o napędzie bezpośrednim • wirnik odlewany ze stopu aluminium, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1 • obudowa odlewana ze stopu aluminium • wentylator przystosowany do pracy w pozycji poziomej lub pionowej • wentylator malowany na kolor szary RAL 7042 • maksymalna temperatura tłoczonego medium 60°C • temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C ### Wykonania specjalne • silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania • silnik jednofazowy przystosowany do regulacji napięciowej • silnik o innym stopniu ochrony IP • silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie • uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering) • maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 60°C • temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C • napęd pasowy
GRUDNIK.pl wykorzystuje pliki cookies do celów realizacji usług, marketingowych oraz statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się jak zmienić ustawienia cookies. Zamknij komunikat