Wentylator bocznokanałowy SC40C400T IE3 400/690V,50Hz Venture 436511210

Producent: VENTURE
Indeks producenta: 436511210
Indeks Grudnik: GRU-00128147
Seria:
Typ produktu: Wentylator
Opakowania: 1
GRU-00128147

Zainteresowany?

Zarejestruj się

i poznaj ceny oraz

dostępność produktów

Opis produktu

### Zastosowanie



Urządzenia boczno-kanałowe mają zastosowanie w transporcie pneumatycznym.



### Typowe zastosowania:

• transport pneumatyczny, poczta pneumatyczna,

• maszyny graficzne, podnośniki pneumatyczne, wielostopniowe urządzenia filtracyjne o bardzo wysokim stopniu separacji pyłów,

• odkurzacze przemysłowe, napowietrzanie basenów w biologicznych oczyszczalniach ścieków, galwanizerniach, etc.,

• do bezolejowego transportu, nieagresywnych i niewybuchowych gazów.



### Silnik elektryczny



• asynchroniczny, jednofazowy, 230 V, 50 Hz (do mocy 2,2 kW)

• asynchroniczny, trójfazowy, 230/400 V, 50 Hz (o mocy do 3 kW)

• asynchroniczny, trójfazowy, 400/690 V, 50 Hz (o mocy od 4 kW)

• klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75 kW) lub IE2 (poniżej mocy 0,75 kW)

• stopień ochrony IP55

• klasa izolacji F

• do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe)

• zabezpieczenie termiczne (TP lub TP i PTC) – w wybranych silnikach



### Konstrukcja



• wentylator boczno-kanałowy o napędzie bezpośrednim

• wirnik odlewany ze stopu aluminium, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1

• obudowa odlewana ze stopu aluminium

• wentylator przystosowany do pracy w pozycji poziomej lub pionowej

• wentylator malowany na kolor szary RAL 7042

• maksymalna temperatura tłoczonego medium 60°C

• temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C



### Wykonania specjalne



• silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania

• silnik jednofazowy przystosowany do regulacji napięciowej

• silnik o innym stopniu ochrony IP

• silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie

• uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering)

• maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 60°C

• temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C

• napęd pasowy  
   
                

Dane techniczne

Pliki do pobrania